Tieto 4 cviky vám pomôžu za mesiac vyformovať postavu! Vyskúšajte ich aj vy

0

Cvičenie a zdravá strava sú základom zdravého životného štýlu každého človeka. Ak aj vy túžite po plochom brušku, vytvarovanom zadku či nejakých svaloch, mali by ste začať pravidelne cvičiť. Ak vám však cvičenie nič nehovorí a túžite po rýchlych zmenách, ktoré na vašom tele spravia zázraky už o pár týždňov, mali by ste staviť na intenzívne a krátke tréningy, ktoré sú pre telo naozaj perfektné. Máme tu dnes pre vás päť cvikov, na ktoré by ste mali staviť, ak sa chcete cítiť dobre, vyzerať dobre a hlavne, ak chcete čo to schudnúť. Vaše telo bude vyzerať lepšie a vaše zdravie bude omnoho silnejšie.

Každý človek na planéte vie, že ak chce byť štíhly a zdravý, musí pre to niečo robiť. Nie vždy však každý chce obetovať svoj voľný čas na šport a na cvičenie. Zdravá strava mnohým ľuďom nerobí problémy, pretože im chutí. Aj vy by ste si mali zvyknúť na zdravé potraviny, ovocie a zeleninu, ak túžite po vyformovanej postave. K takejto postave sa však nedostanete len tak. Musíte pre ňu niečo robiť. Najlepšie bude, ak stavíte na tréningy, niekoľkokrát do týždňa. Už po pár týždňoch uvidíte, že sa vaše telo mení. Budete sa cítiť nielen vy dobre, ale takisto budete vyzerať omnoho lepšie, ako kedykoľvek predtým!

Dôležitá je intenzita nie dĺžka

Ešte predtým, ako vám predstavíme päť najlepších cvikov na vytvarovanie postavy, mali by ste vedieť, že pri cvičení je dôležitá intenzita cvičenia a nie jeho dĺžka. Ak totižto cvičíte dve hodiny a nebaví vás to, nevenujete sa tomu cvičeniu poriadne a myslíte na iné veci, určite nespravíte taký pokrok ako niekto, kto cvičí pol hodinu a všetko poriadne cíti. Musíte si pri vykonávaní jednotlivých pohybov a cvikov dávať pozor na techniku a predvádzanie daného pohybu. Po chvíľke uvidíte, že naozaj je rozdiel medzi intenzitou a dĺžkou. Po polhodine intenzívneho tréningu mnohokrát ľudia nevládzu a sú omnoho viac zničení, ako po dvoch hodinách vo fitness centre.

Drepy

Jeden z najzákladnejších cvikov, drep, by ste mali robiť vždy, keď si chcete vytvarovať spodnú časť tela. Váš zadok sa vám naozaj veľmi dobre odvďačí, ak ho budete cvičiť. Na začiatok by ste mali mať správnu techniku, aby ste si nespravili viac škody, ako úžitku. Pri správnom predvádzaní drepu by ste mali mať kolená v línií špičiek vašich nôh a mali by ste byť vystretí. Ak dokážete spraviť drep dobre, hneď potom by ste mali staviť aj na nejaké to závažie, s ktorým budete cvičiť. Uvidíte, že po chvíľke sa vám bude cvičiť aj so závažím veľmi jednoducho a dobre. Vaše telo sa tak omnoho rýchlejšie a jednoduchšie vyformuje.

Proteínové tyčinky GymBeam.sk
Spirulina GymBeam.sk
Arašidové maslo GymBeam.sk

Klasické “brušáky”

Určite si tento cvik pamätáte ešte zo školy, kde ste ho nenávideli. Niekto vám držal nohy a vy ste museli robiť toľko opakovaní, koľko ste vládali za určitý čas. Dnes patrí tento cvik medzi tie základné, pomocou ktorého si môžete vytvarovať pás podľa svojich predstáv. Stavte na brušáky, ktoré budete cvičiť bez toho, aby vám niekto držal nohy. Počítajte si opakovania, spravte prestávku a zas sa do nich pustite.

Plank

Už niekoľko rokov po sebe patrí “plank” tzv. doska, medzi obľúbené cviky, na ktoré veľmi radi stavia všetci fitness tréneri. Okrem toho, že vaše brucho bude perfektne spevnené, vyformujete si aj spodnú čast bruška a takisto ruky, ktoré budú omnoho silnejšie. Môžete si byť istí, že vďaka tomuto cviku sa vám bude tvarovať postava omnoho ľahšie.

Kliky

Ďalší cvik, ktorý patrí medzi celkom nenávidené, pretože má spojitosť so školou. Ak aj vy túžite po krásne vytvarovaných rukách a doma nemáte činky, stavte na kliky. Tie sú totižto perfektným cvikom na ich vyformovanie a vy uvidíte, že to ide aj s vlastnou váhou v pohodlí svojho domova. Ak nedokážete urobiť normálne, stačí ak stavíte na tie, pri ktorých máte kolená na zemi. Sú jednoduchšie, no majú naozaj veľký účinok na celú vrchnú partiu.


Kupóny

https://www.kuponovnik.sk/obchod/gymbeam-sk

Zdielať

O autorovi

Naďa Černá

Študentka žurnalistiky, ktorá miluje kávu, dobré jedlo a píše články na všetky témy, ktoré sa k nej dostanú.

Komentáre