Posilnite si imunitu pomocou prírody!

0

V sychravom a mrazivom počasí je veľmi ťažké udržať si silnú imunitu, ktorá nás bude chrániť od všetkých chorôb a bacilov v okolí. Mnohí v takýchto prípadoch siahajú po liekoch, vďaka ktorým si budú istí, že neochorejú. Ak nie ste práve na nejaké pilulky a lieky, veľmi radi vám poradíme, ako si udržať zdravie a byť fit aj v zimných mesiacoch.

Posledné roky bývajú január a február najtuhšími mesiacmi v roku, a práve preto by ste sa na ne mali poriadne pripraviť. Okrem niekoľkých vrstiev oblečenia, ktoré vám nesmú chýbať, by ste nemali zabúdať ani na veľmi dôležitý aspekt v strave a tým myslíme vitamíny a minerálne látky. Ak máte doma pilulky, ktoré vám toto všetko dopĺňajú, môžete staviť na tie, ale ak by ste radšej chceli dopĺňať vitamíny prírodnou formou, určite nezabudnite ani na tieto tipy!

1. Antioxidanty

Niečo, čo v strave nesmie chýbať sú antioxidanty. Tie sú veľmi dôležité pre každý živú bytosť a ak chcete mať silné a pevné zdravie, určite sa zamerajte na ne. Medzi najdôležitejšie antioxidanty patria vitamíny A, C, E, betakarotén a zinok. Tieto nájdete napríklad v jablkách, kiwi, pomarančoch a všetkých citrusových plodoch, kalerábe, cibuli, špenáte či v mrkve. Ak vás už náhodou nejaká tá chrípka prepadla, určite si spravte čaj z čerstvého zázvoru s citrónom a medom. Práve tento nápoj je silným bojovníkom proti všetkým chorobám.

healthier-smoothie-722x406

2. Lekáreň či bio obchody

Ak moc neveríte na zázraky zeleniny a ovocia, najmä nie tomu zo supermarketu, môžete staviť na výrobky zo zdravých obchodíkov či lekární. Nájdete tam mnohé výrobky na posilnenie imunity či vitamíny, ktoré vám pomôžu. Ideálne je však skúsiť to najprv prírodnou cestou a až potom tou lekárskou.

Graviola
Kozie kolostrum
Probiosan

3. Bielkoviny

Nezabúdajte v strave aj na bielkoviny, ktoré tvoria jednu z troch základných živín dôležitých pre zdravé telo. Pomáhajú vytvárať biele krvinky, ktoré sa starajú o bacilov a nepríjemné baktérie v tele. Ak si teda naordinujete napríklad jogurt či tvaroh na raňajky a na obed kuracie mäso, uvidíte, že nebudete potrebovať žiadne lieky a budete fit.

1200_woman-running-on-road

4. Pohyb

Ďalším dôležitým aspektom je aj pohyb. Vedci potvrdili, že ľudia, ktorí sa hýbu a vykonávajú nejaký šport sú omnoho menej chorí, ako tí, ktorí len sedia pred televíziou či počítačom a nič nerobia. Ak vám zima, ktorá vládne vonku moc neprospieva a nie ste na beh vonku, skúste to doma pred televíziou alebo zájdite do fitness centra, kde vypotíte úplne všetko.


Kupóny

https://www.kuponovnik.sk/obchod/biocare-sk

Zdielať

O autorovi

Naďa Černá

Študentka žurnalistiky, ktorá miluje kávu, dobré jedlo a píše články na všetky témy, ktoré sa k nej dostanú.

Komentáre