Nafúknuté brucho? Už nikdy viac!

0

Jeden z mnohých problémov, ktoré trápi nejednu ženu je nafúknuté brucho. Nielenže je brucho tvrdé, bolí a častokrát je sprevádzané aj kŕčmi, ale aj nevyzerá pekne napríklad v obtiahnutejšom oblečení a žena má potom nepríjemný pocit. Neviete, ako proti tomu bojovať? Máme pre vás pár tipov, vďaka ktorým už nebudete musieť nikdy trpieť!

1. Voľnejšie nohavice

Jedným z najväčších “škodlivcov” plochého bruška sú nohavice, ktoré sú úzke a na vašom tele sú až moc upnuté. Skúste si kupovať nohavice, v ktorých sa budete cítiť lepšie a voľnejšie. Posledné dva roky sú veľmi obľúbené boyfriend nohavice, ktoré sú voľné a nebudú vás moc stláčať. Brucho bude mať dostatok miesta a uvidíte, že nebudete mať žiadne problémy.

Modré boyfriend rifle Tally Weijl
Tmavomodré voľnejšie rifle

2. Špargľa a ďalší

Prejdime k zdravším potravinám, ktoré vám veľmi dobre pomôžu. Jednou z nich je aj špargľa, ktorá skvelo pôsobí na nadúvanie a nafukovanie. Je to aj vďaka tomu, že má vysoký obsah draslíku, ktorý pomáha regulovať rovnováhu tekutín v tele a tým ovplyvní aj nepríjemný pocit z nafúknutého brucha. Okrem špargle patria medzi potraviny s vysokým obsahom minerálov aj mango, banány, orechy či paradajky.

flattummy

3. Jedzte pomaly

Jedlo si vychutnávajte a jedzte ho pomaly. Každé sústo poriadne prežujte a užívajte si ho. Nikam sa nemusíte ponáhľať a uvidíte, že žalúdok nebudete mať nafúknutý vôbec. Ak jedlo hltáte, do vášho tráviaceho ústrojenstva sa dostáva aj vzduch, ktorý tam nemá čo robiť. Práve ten robí nepríjemné nafúknutie, ktoré sa vás potom drží dlho.

4. Náhrady cukru? Nie sú vždy výhra

Snažíte sa schudnúť a všetko si sladíte umelými sladidlami? Nie vždy sú práve najlepšou alternatívou. Vedci zistili, že ľudia, ktorí pijú nápoje či jedia jedlo, ktoré obsahuje najmä umelé sladidlá, majú o niekoľko centimetrov väčší pás ako tí, ktorí pijú vodu. Nedajte sa teda oklamať a radšej stavte na čistú vodu.

Steviola – náhrada cukru
Agávový sirup

5. Voda či minerálka?

Minerálne vody sú skvelým oživením pitného režimu, no nezabúdajte, že základom je čistá voda. Bublinky, ktoré obsahujú minerálne vody spôsobujú v tele nafukovanie, ktoré nie je práve najpríjemnejšie a vy sa budete cítiť zle. Najlepšie urobíte, ak si svoj pitný režim raz za čas oživíte minerálnou vodou.

6. Nezapíjajte

Pri jedení sa neodporúča piť tekutiny. Medzi jedením a pitím si nechajte 20 minút až polhodinu rozostup. Vodou si riedite žalúdočné kyseliny, ktoré spracúvajú jedlo. To vedie k horšiemu tráveniu a nadúvaniu.


Kupóny

https://www.kuponovnik.sk/obchod/zoot-sk
https://www.kuponovnik.sk/obchod/biocare-sk

Zdielať

O autorovi

Naďa Černá

Študentka žurnalistiky, ktorá miluje kávu, dobré jedlo a píše články na všetky témy, ktoré sa k nej dostanú.

Komentáre