Chutné a zdravé obedy, vďaka ktorým schudnete!

0

Nespokojnosť so svojou postavou a neustále chudnutie je problém mnohých žien po celom svete. Cíťte sa vo svojom tele konečne dobre a spravte pre seba niečo, čo ste už dávno chceli. Určite ste už snáď tisíckrát počuli, že cvičenie je len necelá polovica úspechu a veľmi dôležité je najmä to, ako sa stravujete. Skúste jeden z týchto troch zdravých obedov, ktorý vám vyčaruje nielen krásnu a štíhlu postavu, ale aj úsmev na tvári!

Chutné, rýchle a najmä zdravé obedy idú ruka v ruke s krásnou a štíhlou postavou. Ak chcete dobre vyzerať, mali by ste sa tak aj stravovať. Vyberajte si len čerstvé potraviny a najmä zdravé, pretože ak nebudete mať nič nezdravé v chladničke, nič vás ani nebude lákať a pokúšať.

Zeleninové rizoto

Snáď jedno z najrýchlejších a najjednoduchších jedál, ktoré môžete pripraviť je zeleninové rizoto. Ryža patrí medzi potraviny, ktoré radíme medzi zdravé sacharidy a v primeranom množstve je pre telo prospešná. Dobre vás zasýti a chutí skoro každému človeku.

Potrebovať budete ryžu, zeleninu, soľ, korenie a ak chcete, pridajte aj kuracie mäso. Ryžu si pripravte klasicky podľa návodu, no bolo by dobré, ak by ste vynechali olej. Znížte aj množstvo soli, ktoré použijete. K ryži pridajte zeleninu, ochuťte korením a ak používate aj mäso, to pripravte na olivovom oleji a zmiešajte s rizotom. Ak máte radi rizoto s mletou červenou paprikou, môžete použiť aj tú. Dá ryži úplne inú chuť.

Kokosový olej
Proteínový kokteil
Psyllicol s príchuťou pomaranč

Celozrnné tortilly

Výborné sú aj plnené zeleninové tortilly. Plnku si vyberáte sami podľa toho, čo máte radi. Jednou z najlepších kombinácií je vysokopercentná šunka, trochu syru, ľadový šalát, cherry rajčiny a kukurica. Ak však máte radi plnené tortilly s mäsom, môžete použiť aj to. Okrem toho môžete použiť aj zdravý dressing, ktorý si vyberiete z bieleho jogurtu, trochu soli, čierneho korenia a cesnaku.

Šalát

Jeden z najobľúbenejších variantov obedu, ktorý používajú ľudia, ktorí sa snažia schudnúť je šalát. Jeho výhoda je najmä v tom, že môžete do neho dať naozaj všetko. Ak je šalát na večeru, mali by ste si ho spraviť menší s čo najväčším obsahom proteínov. Na obed si môžete spraviť šalát omnoho väčší a mal by obsahovať úplne všetko – bielkoviny, sacharidy aj tuky.


Kupóny

https://www.kuponovnik.sk/obchod/pilulka-sk

Zdielať

O autorovi

Naďa Černá

Študentka žurnalistiky, ktorá miluje kávu, dobré jedlo a píše články na všetky témy, ktoré sa k nej dostanú.

Komentáre