5 skrytých dôvodov, prečo nedokážete schudnúť z brucha

0

Redukcia abdominálneho tuku nielenže zlepšuje celkový vzhľad človeka, ale takisto môže priniesť zdravotné výhody. Veľké množstvo tuku v oblasti brucha môže totižto viesť k rozvoju závažných ochorení, ako je napríklad cukrovka, vysoký krvný tlak či srdcové ochorenia. Nanešťastie, zbaviť sa tohto tuku nie je vždy jednoduché. Ak ste urobili všetko pre to, aby ste dosiahli požadovaný výsledok, no brušný tuk stále nezmizol, existujú skryté príčiny, o ktorých možno ani vy sami neviete.

My sme si dnes pre vás pripravili článok o tom, prečo nemôžete schudnúť z obvodu pásu a takisto vám poskytneme nejaké rady v tom, aby ste sa prebytočných centimetrov zbavili.

yoga

Nepoznáte typ svojho brucha

Ak zistíte, aký typ brucha máte, môžete si byť istí, že určite nájdete správny typ chudnutia, ktorý je pre vás ako stvorený. Existuje totižto až päť typov abdominálnej obezity spôsobených rôznymi dôvodmi a každý z nich si vyžaduje určitú diétu a cvičenie. Práve preto je dôležité určiť, aký typ brucha máte. Hneď po tom sa môžete pustiť do ďalšieho procesu.

Na to, aby ste mohli dobre cvičiť, potrebujete aj správnu obuv. Vybrali sme pre vás niekoľko párov tenisiek:
Nike Flex Experience Run 7 Footshop.sk
Adidas UltraBOOST Footshop.sk
Adidas x Stella McCartney Ultraboost Footshop.sk

Posadnutosť váhou

Mali by ste prelomiť návyk neustáleho váženia a merania, a odolávať tak nutkaniu stáť na váhe vždy, keď ju uvidíte. Posadnutosť váhou môže spomaliť proces chudnutia. Vždy, keď sa číslo na váhe líši od očakávaného výsledku, ste demotivovaní a cítite sa zle. Všetko toto vás však nielen demotivuje, ale takisto tlačí na vás, spôsobuje negatívne myšlienky a kazí vašu náladu. Všetko to môže viesť k tomu, aby ste sa vzdali a zbavili sa stresu tým, že budete jesť veľa. Takže, je lepšie vážiť sa len raz týždenne a brať čísla ako informácie, nie ako konečný výsledok.

Držíte zlú diétu

Naše telá potrebujú množstvo prvkov, vitamínov, sacharidov a dokonca aj tukov. Ak vylúčite niektoré z týchto prospešných zložiek, vaša strava môže spôsobiť viac škôd ako prínosov. Jesť len zeleninu a ovocie nie je riešením. Preto je dôležité sledovať vašu diétu a vziať do úvahy aj to, že by mala obsahovať dostatok horčíka, vitamínov, zdravých tukov a ďalšie prvky, ktoré sú pre telo nevyhnutné.

cvičenie

Cvičíte stále to isté dokola

Cvičenie je skvelý spôsob, ako sa zbaviť prebytočného tuku. Je však dôležité nezabúdať na to, že by malo byť rôznorodé a rozmanité. Každý typ cvičenia určitým spôsobom ovplyvňuje telo. Preto by ste nemali uprednostňovať len kardio alebo strečing. Pridajte si tréningy s vysokou intenzitou a silou, plávanie alebo dokonca aj bojové umenie. Nemusíte však cvičiť iba vo fitness centre. Môžete staviť takisto aj na domáce cvičenie, ktoré je často ešte účinnejšie. Stačí do toho vložiť všetko.

Stres

Stres je zlý pre celé telo a najmä pre jeho hmotnosť. Ovplyvňuje totižto vašu stravu a emocionálnu či fyzickú kondíciu počas cvičenia, spolu s ich kvalitou. Okrem toho, vysoké hladiny stresového hormónu, kortizolu, podporujú tvorbu tuku. Využite každú príležitosť pre zníženie stresu, snažte sa viac relaxovať, nepracujte navyše, ak nemusíte a choďte von s priateľmi. Keď sa cítite uvoľnenie, máte viac motivácie pre nový úspech.


Kupóny

https://www.kuponovnik.sk/obchod/footshop-sk

Zdielať

O autorovi

Naďa Černá

Študentka žurnalistiky, ktorá miluje kávu, dobré jedlo a píše články na všetky témy, ktoré sa k nej dostanú.

Komentáre